Google Arama

Custom Search

6 Temmuz 2010 Salı

Merhabalar! (Blog Hakkında)

Merhabalar! Diyerek bloğa bir giriş yapmak en iyisi diye düşündüm.

Beraber iş yaptığınız kişilerin bir Günaydın! Demeden işe koyulması gibi sıkıcı bir duruma izin vermeden…

 Her şeyden önce söylemeliyim ki bu bloğu açmamı sağlayan şey ne çokbilmişlik havası, nede insanlara bir şeyler öğretme çabasıdır.
 Geçmişe duyulan özlem, ’’ Yahu ne çok şeyle uğraşmışım, bari bir yere not edeyim’’ düşüncesi,
Aynı zamanda toplumun geneli tarafından uğraşı(hobi) işlerinin gereksizmiş gibi algılanmasına karşı bir tavır sergilemek ve dahası geleceğin büyüğü olacak bugünün çocuklarına, boş zamanlarını beyinlerini çalıştırarak ve doğayı inceleyerek geçirebilmelerini sağlamak…

 Açmış olduğum bu blogda kendi yaptığım bazı gözlemler, deneyler vb uğraşılar yer alacak.
Aslında çoğu uğraşım bir deneyden çok gözlemden oluşmaktadır. Çünkü deney denilen eylemin bir sonuca ulaşma isteği vardır, aşama aşama ilerler ve sürekli teorilerle desteklenir, yani ciddi bir uğraştır.

Ben eğlendim, gözlem yaptım, okudum, zamanımı geçirdim. Sıradan çocuklar gibi futbol ve taso (o zamanların sıkı bir eğlence çeşidi idi) oynamadımve şimdiye geldiğimde ‘’Çocukluktu, geldi geçti’’ diyemedim... Okumayı bana sevdiren, beni kitaba boğan aile üyelerine içten teşekkürler…

İçeriğin azda olsa birilerine yararlı olması dileği ile…







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder